8 Ιουν 2007

Μια αρκετά φορτωμένη μέρα


Σήμερα στην κυριολεξία πέθανα στο δρόμο..

Να εξηγήσω πρώτα όμως γιατί..

Ξεκίνησα το μεσημέρι για μια πορεία με το αυτοκίνητο μαζί με την γυναίκα μου (οδηγούσε), από Νότια προάστεια για Βόρεια προάστεια , λόγο του ότι έχω το πατρικό μου εκεί. Από Βύρωνα για περιφεριακό προς Αττική Οδό για να βγούμε από πάνω στην έξοδο 7, δηλαδη στην έξοδο Δημοκρατίας Αχαρναί. Σε ένα σημείο δεν υπάρχει ούτε ταμπέλα κι αν δεν προσέξεις ή αν δεν το γνωρίζεις αντί για να πάρεις πορεία προς Ελευσήνα, πας για Μαρκόπουλο, όπως κι εμείς. Την κάναμε, να μην μείνω εδώ, σε μια έξοδο κοντά Παλήνη και με μια αναστροφή στη πλευρά για Ελευσήνα, δηλαδή στην σωστή που θέλαμε από την αρχή. Κατεβήκαμε όλα καλά, κάναμε τις δουλειές μας και μετά το Ταξίδι Της Επιστροφής.

Ξεκινήσαμε κάπου στις 5:00μμ.. φτάσαμε στις 7:45μμ.. κατάφερα με 1000 ζόρια να είμαι στην δουλειά στις 8:05μμ ενώ κανονικά δούλευα στις 7:00μμ..

Αυτά τα ωραία, είμαι κομμάτια, κίνηση παντού, κέντρο σύνταγμα βουλιαγμένης κύπρου παντού..!!! ΤΡΕΛΑΘΗΚΑΜΕ..!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: