12 Ιουν 2007
Δυναμική Επιστροφή...
Να αναμένετε αρκετά πράγματα από το Magician.gr.. γύρησε για να μείνει..!! ;)
Περί της Ταχυδακτυλουργίας
Τι είναι ο "Όρος της Ταχυδακτυλουργίας" | |
| Η Ταχυδακτυλουργία είναι τέχνη. Ο Ταχυδακτυλουργός είναι ένας χαρισματικός καλλιτέχνης διασκεδαστής, ο οποίος εκμεταλεύεται τους φυσικούς νόμους, τις ιδιότητες της χημείας και της φυσικής και σε συνδιασμό με τεχνική των χεριών παρουσιάζει ένα θέαμα ψευδεσθήσεων με μοναδικό στόχο και σκοπό την ψυχαγωγία. |
Ιστορία της Ταχυδακτυλουργίας Οι ρίζες της Μαγικής Τέχνης χάνονται στη νύχτα του χρόνου. Σχεδόν σίγουρα στα παλιά χρόνια υπήρχαν άτομα που είχαν την ικανότητα να εξαπατούν τον διπλανό τους, και τους θεωρούσαν ιερείς ή μάγους. Ωστόσο το αρχαιότερο κείμενο, που έχει βρεθεί μέχρι σήμερα και διηγείται μια μαγική ιεροτελεστεία, χρονολογείται 3.000 περίπου χρόνια πριν.Πρόκειται για έναν αιγυπτιακό πάπυρο που φυλάσσεται σε μουσείο του Βερολίνου και αποτελεί λεπτομερή αφήγηση θεάματος από τον μάγο της αυλής του Φαραώ Χέοπα. Κατά την διάρκεια των χιλιετιών | |
η Μαγία έχει χάσει τον υπερφυσικό τρόπο διασκέδασης. Σήμερα, που περάσαμε το κατώφλι του 2000, αν και το κοινό ξέρει πολύ καλά ότι τα "μαγικά" είναι τεχνάσματα (τρικ) που δε φαίνονται, παρακολουθεί πάντα με θαυμασμό τα μαγικά παιχνίδια (ταχυδακτυλουργικά, όπως συνηθίζεται να λέγονται). | |
Η Ταχυδακτυλουργία στην Ελλάδα | |
Η ταχυδακτυλουργία είναι γνωστή από την Ελληνική αρχαιότητα με τα ονόματα θαυματοποιοία, γοητεία κ.α. Στην αρχαιότητα μάλιστα όλοι οι γνωστοί τότε λαοί τιμούσαν, ιδιαίτερα τους ταχυδακτυλουργούς, που εκμεταλεύονταν την ευπιστία των απλοϊκών. Οι πρώτοι ταχυδακτυλουργοί εμφανίστηκαν στην | |
Αίγυπτο, τη Χαλδαία, την Αιθιοπία και την Περσία, μεταξύ των οποίων αναφέρονται και τα ονόματα του Ζωροάστρη και του Παράκελσου. Ο όρος "Ταχυδακτυλουργός" χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά από τον Γάλλο ταχυδακτυλουργό Ζυλ ντε Ριβιέρ (prestidigitation) και προέρχεται από τις λατινικές λέξεις presto digiti. Μεταξύ των Ελλήνων ταχυδακτυλουργών διεθνή φήμη είχαν οι Διαμαντής και Καρύδης. |
10 Ιουν 2007
JPOP - Ιαπωνική pop μουσική
Η ενασχόλησή μου με την Ιαπωνική μουσική προήλθε μάλλον από ένα τυχαίο παράγοντα: ήθελα να εξασκήσω κάπου τα ιαπωνικά που μόλις είχα ξεκινήσει, γύρω στο 2001. Είναι σίγουρο πως αν ακούς μουσική και παράλληλα βλέπεις και τους στίχους, η εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας γίνεται πιο εύκολη, πιο ευχάριστη και πιο ενδιαφέρουσα. Ειδικά όταν πρόκειται για την εκμάθηση της ιαπωνικής γλώσσας στην Ελλάδα, οι πιθανότητες χρησιμοποίησης της ιαπωνικής είναι ελάχιστες. Τώρα βέβαια το γιατί αποφάσισα να μάθω ιαπωνικά είναι μια άλλη ιστορία…
Κάνοντας μια βόλτα στα δισκοπωλεία της Ελλάδας, παρατήρησα πως υπήρχε ελάχιστη ιαπωνική μουσική. Τις περισσότερες φορές ήταν περιορισμένη στην παραδοσιακή ιαπωνική. Ωστόσο για τις ανάγκες μου ήταν κάτι που μάλλον δε με εξυπηρετούσε αρκετά. Χρειαζόμουν κάτι ποιο γνωστό, κάτι ποιο σύγχρονο. Θα ήταν ιδανικό αν υπήρχε κάποιο γνωστό ιαπωνικό συγκρότημα και εκτός Ιαπωνίας έτσι ώστε να μπορώ να βρω πληροφορίες ή ακόμα καλύτερα μεταφράσεις στίχων.
Αποφάσισα να κάνω μια έρευνα στο διαδίκτυο ως "Japanese Rock". Η rock μουσική είναι σίγουρα η πιο αγαπητή στους νέους και συνεπώς θα είναι ευκολότερο να βρω πληροφορίες, αφού συνήθως οι νέοι ασχολούνται αρκετά με το διαδίκτυο και τη δημιουργία ιστοσελίδων. Στο κάτω-κάτω και εγώ νέος είμαι και η rock μου ταιριάζει σίγουρα περισσότερο από την παραδοσιακή μουσική!
Για καλή μου τύχη, υπήρχαν αρκετές ξενόγλωσσες σελίδες, με το επιθυμητό περιεχόμενο. Επιλέγοντας κάποια από αυτές ήρθα για πρώτη φορά σε επαφή με τη συγχρονη ιαπωνική rock. Ονόματα που έβλεπα για πρώτη φορά όπως, X Japan, Glay, Malice Mizer, Dir en grey, Pierrot φαίνεται πως ήταν γνωστά και εκτός Ιαπωνίας, αφού υπήρχαν αρκετές μη ιαπωνικές ιστοσελίδες αναφερομενες σε αυτά τα ονόματα. Ιδιαίτερη εντύπωση μου έκαναν οι εμφανίσεις των παραπάνω συγκροτημάτων. Εντυπωσιακές, ίσως σε ακραίο βαθμό. Αργότερα, κατάλαβα πως οι ακραίες εμφανίσεις χαρακτηρίζουν ένα κλάδο της Ιαπωνικής μουσικής που λέγεται Visual, και έχει να κάνει εκτός από τη μουσική και με την εμφάνιση των καλλιτεχνών. Λέγοντας Visual εννοούμε οτιδήποτε μπορεί να τραβήξει την προσοχή και συνεπώς συνήθως ακραίο: χρωματιστά μαλλιά, έντονο make up, φανταιζί ρούχα…Το συγκεκριμένο είδος μουσικής υπάρχει μόνο στην Ιαπωνία, ωστόσο, φίλοι αυτού του είδους μουσικής, υπάρχουν σε όλο τον κόσμο.
Πιστοποίηση του γεγονότος αυτού είναι οι συναυλίες που άρχισαν να πραγματοποιούνται πρόσφατα σε Ευρώπη και Αμερική από πολλά Visual συγκροτήματα.
Τις περισσότερες φορές η ακραία εμφάνιση συνοδεύεται και από ακραία μουσική, χωρίς όμως αυτό να είναι κανόνας. Συνεπώς, αν και τις περισσότερες φορές έχουμε να κάνουμε με hard rock, υπάρχουν περιπτώσης pop έως heavy metal. Η δημιουργία της Visual μουσικής προήλθε από το συγκρότημα X, που αργότερα άλλαξε το όνομα του σε X Japan. Δυστυχώς το συγκρότημα αυτό δεν υπάρχει πλέον, ωστόσο όμως έθεσε τις βάσεις για την ανάπτυξη της Visual μουσικής, εμπνέοντας πολλά μετέπειτα συγκροτήματα. Σίγουρα, θα αναρωτηθούμε ποια είναι η απήχηση αυτού του ακραίου είδους μουσικής, σε μια πειθαρχημένη κοινωνία όπως η Ιαπωνική. Χωρίς αμφιβολία μεγάλο μέρος των Ιαπώνων δεν καταλαβαίνει τις ακραίες εμφανίσεις και τη μουσική, και το περιφρονεί.
Υπάρχει όμως ένα μεγάλο μέρος που αποδέχεται τη συγκεκριμένη μουσική.
Φυσικά, η Visual μουσική δεν είναι η μόνη σύγχρονη μουσική της Ιαπωνίας.
Χρησιμοποιώντας τον όρο Jpop εννοούμε την Ιαπωνική μουσική που δεν είναι παραδοσική. Με άλλα λόγια με την ευρεία έννοια του όρου εκτός από το συμβατικό pop εντάσσονται και άλλα στυλ, όπως το rock, ή το heavy metal. Δεν είναι λίγες οι φορές που είδα σε δισκοπωλεία στην Ιαπωνία, κάτω από την ταμπέλα Jpop, κλασσικές μορφές της Ιαπωνικής pop όπως η Hamasaki Ayumi ή η Utada Hikaru, δίπλα σε κλασσικές μορφές του ιαπωνικού heavy metal όπως π.χ. τους LOUDNESS.
Χωρίς αμφιβολία η Jpop είναι η πιο αγαπητή μουσική στους νέους της Ιαπωνίας. Οι Glay ή οι L’arc~en~ciel είναι από τα πιο γνωστά pop-rock συγκροτήματα, με μεγάλο αριθμό κυρίως θηλυκών οπαδών. Χαρακτηριστικό πάντως είναι πως τα συγκεκριμένα συγκροτήματα ξεκίνησαν την καρριέρα τους ως Visual, αλλά στη συνέχεια, έκαναν στροφή προς πιο συμβατικές μορφές.
Υπάρχουν αμέτρητα συγκροτήματα, άλλα με πολλούς θαυμαστές και θαυμάστριες και άλλα λιγότερο γνωστά. Οι περιπτώσεις επιτυχημένων ιαπωνικών συγκροτημάτων στο εξωτερικό είναι λιγοστές, κυρίως επειδή υπάρχει πρόβλημα στη γλώσσα. Αρκετά άτομα είναι προκατελειμμένα κατά της ιαπωνικής γλώσσας, ίσως γιατί εχουν συνηθίσει τα αγγλικά στον τομέα της pop και rock μουσικής.
Εγώ είμαι από τα άτομα που μου αρέσει να διαφέρω, ίσως και σε προκλητικό βαθμό. Σίγουρα η αγάπη μου για την ιαπωνική rock και κυρίως το Visual, αναπτύχθηκε και ως αντίδραση για τα μάλλον αρνητικά σχόλια που άκουσα για το συγκεκριμένο είδος μουσικής όσο βρισκόμουν στην Ελλάδα. Βέβαια, ακόμα και στην Ιαπωνία δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που ξαφνιάζω τους Ιάπωνες, λέγοντας τους ότι ακούω Visual. Τo Visual, ακόμα και στην Ιαπωνία δεν είναι κάποιο mainstream είδος μουσικής. Το γεγονός όμως ότι είναι κάτι ξεχωριστό, το κάνει περισσότερο γνωστό εκτός Ιαπωνίας σε σχέση με πολύ πιο γνωστά συγκροτήματα εντός Ιαπωνίας. Φυσικά, ο καθένας μπορεί να ψάξει και να βρει Ιαπωνική μουσική όλων των ειδών: punk, rap, hip-hop,metal,jazz...
Η ιαπωνική μουσική παραμένει άγνωστη εκτός Ιαπωνίας. Ωστόσο, προσπάθιες διαδοσης της Ιαπωνικής μουσικής γίνονται ακόμα και στην Ελλάδα. Το site www.jmusiceuropa.com , είναι ένα site που προωθεί την Ιαπωνική μουσική στην Ευρώπη. Υπάρχουν διάφορες ξενόγλωσσες εκδόσεις μεταξύ των οποίων και η ελληνική http://www.jmusiceuropa.com/gr/index.php, καθώς και ελληνόφωνο forum http://forum-jame.amus-ent.com/ .
Τις περισσότερες φορές άτομα που ακούνε ιαπωνική μουσική είναι άτομα που ασχολούνται με ιαπωνικά κινούμενα σχέδια anime, τα οποία συνήθως πλαισιώνονται από jpop εισαγωγικά κομμάτια.
Γενικά η διάδοση των anime παγκοσμίως, έχει θέση μια καλή βάση για τη διάδοση της Jpop παγκοσμίως, Στην Θεσσαλονίκη έγινε πρόσφατα μια πρωτοποριακή και άκρως επιτυχημένη για τα ελληνικά δεδομένα βραδιά με Jpop, Visual και μουσική από anime. Πιστεύω πως είναι θέμα χρόνου η περαιτέρω διάδοση της ιαπωνικής pop στην Ελλάδα, καθώς άρχισε να γίνεται περισσότερο γνωστή και σε άλλες χώρες της Ευρώπης, όπως στη Γερμανία ή στη Γαλλία.
Για να γίνω περισσότερο συγκεκριμένος θα προτείνω μερικά συγκροτήματα και καλλιτέχνες που αρέσουν σε μένα και θεωρώ πως αξίζουν της προσοχής μας. X (X Japan): Το συγκρότημα σταθμός στο χώρο της Visual. Από rock, metal μέχρι μπαλλάντες. Κορυφαία μορφή του συγκροτήματος ο Yoshiki στα drums και στο πιάνο, ο οποίος έκανε και τη μουσική και τους στίχους για τα περισσότερα τραγούδια. Το "Forever Love", είναι μια μπάλλάντα, από τα αγαπημένα τραγούδια του πρωθυπουργού Koizumi. Μερικά ακόμα συγκροτήματα ή καλλιτέχνες που συστήνω: Luna Sea, Loudness, Pierrot, Shazna, Bump of Chicken, Orange Range, Janne D’Arc, Exile, BoA, Dreams Come True, The Southern All Stars, Koda Kumi, D, Inugami Circus Dan, Weiss Kreuz, Aliene Ma’riage, Eins-Vier, Maverick, Sigh, Battle Shrine, Anthem, Metalucifer, Animetal, BowWow, Kagerou, Kagrra, Due le quartz, Miyavi, Gazette, RephaSword, DespairsRay, Sex Machineguns, The Mad Capsule Markets, B’z, Psycho le Cemu, Rouage, Lareine, Blood, Siam Shade, Judy and Mary, Plastic Tree, Nightmare, La'Mule, … σίγουρα ξεχνώ αρκετά!
|
|
Ο Αθανάσιος Δρακάκης είναι μεταπτυχιακός φοιτητής του Πανεπιστημίου του Sapporo στο Hokkaido.
www.Greece-Japan.com
Σαππόρο - Ιαπωνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα
Πυγή Greece-Japan.com
Παρουσίαση του Πανεπιστήμιου του Σαππόρο (Sapporo Daigaku)
και του Ιαπωνικού Εκπαιδευτικού Συστήματος
Το πανεπιστήμιο του Σαππόρο βρίσκεται στο Χοκκάιντο, το βορειότερο από τα 4 κεντρικά νησιά, που αποτελούν την Ιαπωνία. Ιδρύθηκε το 1967 στο Σαππόρο, που είναι η πρωτεύουσα του Χοκκάιντο, στην περιοχή Νισιόκα. Είναι πανεπιστήμιο με άξονα τις ανθρωπιστικές σπουδές. Λειτουργεί και μεταπτυχιακό τμήμα, καθώς επίσης και διετές πανεπιστημιακό πρόγραμμα για γυναίκες. Είναι ιδιωτικό πανεπιστήμιο, και μαζί με το πανεπιστήμιο του Χοκκάιντο (το μόνο δημόσιο στο νησί) θεωρούνται από τα καλύτερα πανεπιστήμια στις ανθρωπιστικές σπουδες του Χοκκάιντο. (Αξίζει να σημειωθεί πως ακόμα και τα δημόσια πανεπιστήμια έχουν αρκετά υψηλά δίδακτρα)
Το πανεπιστήμιο απευθύνεται κυρίως σε Ιάπωνες φοιτητές, για αυτό και οι διαθέσιμες πληροφορίες στα αγγλικά ή σε άλλη ξένη γλώσσα είναι ελάχιστες. Δυστυχώς δεν είναι αναγνωρισμένο από το ΔΙΚΑΤΣΑ γεγονός που καθιστά δύσκολη οποιαδήποτε σχέση με την Ελλάδα. (Αντίθετα το πανεπιστήμιο του Χοκκάιντο είναι αναγνωρισμένο).
Στο πανεπιστήμιο του Σαππόρο φοιτούνε αρκετοί ξένοι φοιτητές, στη συντριπτική πλειοψηφία Κινέζοι και Κορεάτες. Υπάρχουν και μερικοί φοιτητές που έρχονται με προγράμματα ανταλλαγής φοιτητών από αγγλόφωνες χώρες (εκτός Ευρώπης κυρίως). Από Ελλάδα πρώτος φοιτητής έχω την τιμή να είμαι εγώ.
Το πανεπιστήμιο του Σαππόρο περιλαμβάνει τους παρακάτω προπτυχιακούς τομείς με τα αντίστοιχα μεταπτυχιακά τμήματα:
1. Οικονομικών
2. Ξένων γλωσσών (αγγλικά και ρωσικά)
3. Management
4. Νομικής
5. Πολιτισμού (Ιαπωνικής γλώσσας-Ιαπωνικού πολιτισμού και διαπολιτισμικών σπουδών)
Οι καθηγητές είναι κυρίως Ιάπωνες, αλλά υπάρχουν και καθηγητές από ασιατικές χώρες όπως η Κίνα και Κορέα, αλλά και από Ευρώπη ή Αμερική. Κατά κανόνα οι καθηγητές είναι πολύ ευγενικοί και συνεργάσιμοι. Τα μαθήματα γίνονται στα Ιαπωνικά και παρουσιάζουν μεγάλη ποικιλία. Διδάχθηκα μαθήματα όπως Ιαπωνική μυθολογία μέσα από πρωτότυπο κείμενο, ιαπωνική κουλτούρα, σχέσεις γλώσσας και ιδεολογίας με έμφαση την ιαπωνική πολιτική στη Μαντσουρία, μοντέρνα ιαπωνική λογοτεχνία, διαπολιτισμικές σπουδές(διάφορα θέματα) καθώς επίσης και αρχαία ελληνικά (με ερασμιακή προφορά!).
Ας ρίξουμε μια ματιά στα μεταπτυχιακά μαθήματα του τμήματος Πολιτισμού, έτσι όπως ήταν κατά το 2004.
1. Συγκριτική κοινωνιολογία
2. Συγκριτική μυθολογία
3. Πολιτιστικές ανταλλαγές στην Ανατολική Ασία
4. Ιστορία του πολιτισμού των συμβόλων
5. Πολιτισμός των σύμβολων
6. Σημειολογία του πολιτισμού
7. Πολιτισμικές σπουδές
8. Φιλοσοφία του πολιτισμού
9. Μοντέρνα και σύγχρονη ιστορία του Χοκκάιντο
10. Φυσική ιστορία του Χοκκάιντο
11. Πολιτισμός των μέσων μαζικής ενημέρωσης
12. Ευρασιατική αρχαιολογία
13. Πολιτισμοί τις Λατινικής Αμερικής και της Καραϊβικής
14. Αγγλική και αμερικανική φιλολογία
15. Αρχαιολογία των Αϊνού (αυτόχθονες του Χοκκάιντο)
16. Πολιτισμός των Αϊνού
17. Αμερικανική κοινωνία
18. Διαπολιτισμική επικοινωνία
19. Οπτικός πολιτισμός
20. Προϊστορικός πολιτισμός της Okinawa
21. Πολιτισμός της μουσικής και του θεάτρου
22. Μοντέρνα και σύγχρονη ιαπωνική λογοτεχνία
23. Γλωσσολογία
24. Αρχαίοι πολιτισμοί
25. Πολιτισμός του σώματος
26. Εικονογραφία
27. Εθνογραφία του Ειρηνικού Ωκεανού
28. Μεσογειακός πολιτισμός
29. Κινεζική ιστορία
30. Μεσαιωνική ιαπωνική λογοτεχνία
31. Αρχαιολογία της νοτιοανατολικής Ασίας
32. Ιστορία των σχέσεων Ιαπωνίας-Κορέας
33. Ιαπωνική λογοτεχνία
34. Ιαπωνική γλώσσα
35. Ιαπωνική θρησκεία
36. Ιστορία της ιαπωνικής λογοτεχνίας
37. Ιστορία του ιαπωνικού πολιτισμού.
Μπορούμε να αντιληφθούμε πως η έρευνα στρέφεται κυρίως γύρω από τον πολιτισμό. Φυσικά το επίκεντρο είναι η Ιαπωνία, αλλά μελετούνται και άλλοι πολιτισμοί.
ΣΧΟΛΙΑ-ΚΡΙΣΕΙΣ-ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
Για τον Έλληνα φοιτητή τα μαθήματα παρουσιάζουν τρομερό ενδιαφέρον (αλλά και ανάλογη δυσκολία). Ο χώρος της ανατολικής Ασίας παραμένει άγνωστος για το μέσο Έλληνα. Ουσιαστικά φαντάζει ως ένας διαφορετικός κόσμος. Η φοίτηση σε ένα ιαπωνικό πανεπιστήμιο και μάλιστα για ιαπωνικό πολιτισμό σίγουρα δεν είναι συνηθισμένο για τα ελληνικά δεδομένα. Φυσικά το μεγαλύτερο εμπόδιο για τον Έλληνα που θέλει να πραγματοποιήσει σπουδές στην Ιαπωνία παραμένει η γλώσσα. Η ιαπωνική γλώσσα φαντάζει υπερβολικά δύσκολη, κυρίως λόγο του γεγονότος ότι διαφέρει ριζικά στη γραφή, αλλά και ριζικά από άποψη λεξιλογίου και τρόπου έκφρασης. Ωστόσο, αν κάποιος σπάσει το φράγμα της προκατάληψης και ασχοληθεί σοβαρά με την Ιαπωνική γλώσσα θα καταλάβει πως είναι μια αρκετά απλή γλώσσα, χωρίς δυσκολίες στην προφορά. Η γραφή είναι σίγουρα απαιτητική, όμως δεν είναι όσο δύσκολη μπορεί να φαντάζει αρχικά. Οι φοιτητές από την Κίνα ή την Κορέα που έχουν γνώση των ιδεογραμμάτων, αφού τα περισσότερα είναι κοινά στις 3 χώρες έχουν μόνο να συνηθίσουν στην ιαπωνική προφορά και το συντακτικό. Για τον ευρωπαίο τα πράγματα είναι σαφώς πιο δύσκολα, όχι όμως ακατόρθωτα. Η χρήση του υπολογιστή καθιστά δυνατή τη συγγραφή κειμένου στα ιαπωνικά, αρκετά εύκολα και γρήγορα. Υπάρχουν πολλά βοηθήματα για την εκμάθηση της ιαπωνικής γλώσσας. Το πιο σπουδαίο είναι η εκτεταμένη χρήση φορητών ηλεκτρονικών λεξικών, ακόμα και από τους ίδιους τους Ιάπωνες.
ΙΑΠΩΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Το ιαπωνικό εκπαιδευτικό σύστημα είναι διαρθρωμένο, όπως και το ελληνικό όσον αφορά τη διάρκεια των σπουδών, δηλαδή 6 χρόνια δημοτικό, 3 γυμνάσιο και 3 λύκειο. Το λύκειο δεν είναι υποχρεωτικό, όμως οι περισσότεροι ιάπωνες μαθητές συνεχίζουν τις σπουδές και σε λυκειακό επίπεδο. Αξίζει να σημειωθεί πως υπάρχουν δίδακτρα στο λύκειο, παρέχεται όμως σίτιση. Επίσης τα περισσότερα γυμνάσια και λύκεια διατηρούν σύστημα με κοινή σχολική ενδυμασία. Η ιαπωνική εκπαίδευση είναι αρκετά σφαιρική, καi δίνει ευκαιρία επιλογής μαθημάτων. Επίσης τα σχολικά βιβλία δεν είναι κοινά σε όλα τα σχολεία, όμως όλα τα σχολικά βιβλία έχουν έγκριση από το υπουργείο παιδείας. |
Ο κ. Αθανάσιος Δρακάκης είναι μεταπτυχιακός φοιτητής του τμήματος κουλτούρας του Πανεπιστημίου του Sapporo στο Hokkaido. Είναι υπότροφος του Υπουργείου Παιδείας της Ιαπωνίας. Η ειδίκευσή του είναι "Ιαπωνική Θρησκεία" και είναι μαθητής του γνωστού Ιταλού ερευνητή Fabio Rambelli, που ειδικεύεται στον Ιαπωνικό Βουδισμό Μikkyo. Από το 2005 διαμένει στην περιοχή Nishioka, κοντά στο Sapporo Dome.
Γεννήθηκε στην Καβάλα το 1982 και έχει τελειώσει την Θεολογική Σχολή Θεσσαλονίκης (2004).
Copyright © 2001-2006 www.Greece-Japan.com